fbpx
Laden...
sluiten
Aan wie wil je doneren?
Foutmelding
Doneer aan een deelnemer
Doneer aan een team
Algemene donatie
Volgende stap
Doneren aan ColSensation
Selecteer een bedrag (in €)
  • € 5,00
  • € 10,00
  • € 15,00
  • € 20,00
  • € 50,00
€ 
20 September 2024

Nieuw logo

Tijdens het Col Café van 8 mei is het nieuwe logo van ColSensation gepresenteerd. Inmiddels is het nieuwe logo doorgevoerd op de website en onze social media kanalen.

Het oude logo bestaat sinds 2012 toen het evenement ColSensation is ontstaan. Met de 8e editie voor de boeg werd het tijd voor een wat eigentijdser logo.
Zo zijn in de afgelopen jaren steeds meer wandelaars en hardlopers mee gaan doen aan het evenement, waar in het oude logo een fietser staat afgebeeld. De kraaltjes in de wielen verwijzen naar Stichting Team Doelbewust, de stichting achter het evenement ColSensation. Dit was echter niet altijd voor iedereen duidelijk.

In het nieuwe logo is oranje de hoofdkleur, net als in het logo van Team Doelbewust. Daarnaast hebben we ervoor gekozen de berg centraal te stellen. De Mont Ventoux is de “thuishaven” van ColSensation, herkenbaar door het typerende weerstation op de top van de berg. ColSensation is een evenement “van Team Doelbewust”. Dit is als ondertitel toegevoegd. Het kraaltje, het beeldmerk van Team Doelbewust versterkt de relatie van het evenement en de stichting.

Ook het “In Actie Voor” logo is vernieuwd. Maak je je eigen poster of flyer voor jouw deelnemersactie, vermeld hier dan het speciale “In Actie Voor” logo op. Het gewone ColSensation-logo mag enkel gebruikt worden door de organisatie van het evenement.

Het logo is ontworpen door Edwin Hendriks van 0209design | Concept & Creatie. Edwin verzorgt voor ons alle ontwerpen van onze uitingen. Van logo tot posters, rugnummers en shirts. We zijn super blij met het nieuwe frisse ontwerp!

Deel dit artikel